Aktualijos

#ESF.Projektas. ES fondo projektas gimnazijoje

Nuo 2017 metų gruodžio mėnesio gimnazijoje įgyvendinamas projektas „Skaitymo laboratorija“ (09.2.1-ESFA-K-728 Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas). Projekto trukmė 24 mėnesiai.

Projekto tikslas  - pagerinti 8 klasės mokinių skaitymo pasiekimus. Projekto idėja - įrengti skaitymo laboratoriją.  Skaitymo laboratorija - tai klasė, kurioje bus reikiama techninė ir programinė įranga,  kad mokiniai galėtų naudotis virtualia mokymosi aplinka kaip informacine sistema, skatinančia skaitymą. Skaitymo laboratorijoje dažniausiai pamokas ves lietuvių kalbos mokytojai, tačiau ja galės naudotis ir visi 5-7 klasėse dirbantys mokytojai. Naudojimuisi virtualiomis mokymosi aplinkomis kiekvienas 5-7 klasių mokinys susikurs elektroninį mokinio aplanką (skirtą mokinių įsitraukimui į skaitymo pasiekimų gerinimą, asmeninį tobulėjimą, refleksiją), kuriame bus jau sukurtos virtualios mokymosi aplinkos, tokios kaip elektroninės pratybos, grožinės bei programinės literatūros skaityklės, platformos, skirtos mokymuisi ir įsivertinimui, garsinių failų talpinimui, skaitymo pasiekimų testavimui ir įsivertinimui ir pan. Taip pat numatoma, kad specialiai šio projekto įgyvendinimui bus sukurtos (pagal parengtas mokytojų rekomendacijas) ir įsigytos tokios  kompiuterinės programos: „Mano žodynėlis“ (skirtas visų dalykų žodyno turtinimui), „Skaitymo  dienoraštis“ (kaupiamas perskaitytų knygų sąrašas, rašomos rekomendacijos), „Įsivertinimo bankas“ (kaupiami taškai, vadovaujantis sukurta skaitymo vertinimo ir įsivertinimo sistema).  Elektroniniame mokinio aplanke bus skyrius, kuriame visų dalykų mokytojai galės talpinti įvairias užduotis, jas peržiūrėti, vertinti. Naudodamiesi šia virtualia aplinka mokiniai ir mokytojai galės bendradarbiauti, keistis informacija. Skaitymo laboratorijoje dirbs skaitymo konsultantas.

Projektas įgyvendinamas kartu su partnere – Ariogalos gimnazija. 




Ankstesni įrašai


Sausio 4 d. rytas gimnazijoje prasidėjo bendra visų mokinių ir mokytojų pilietiškumo pamoka didžiojoje gimnazijos fojė. Pamokos  pradžioje mokiniai, dalyvavę sausio 1-ąją vykusiose Vėliavos dienos iškilmėse Vilniuje,  įnešė mūsų gimnazijai įteiktą, perduotą saugoti Gedimino pilies bokšto vėliavą. Iškilmingas, pagarbus, tačiau džiaugsmingas susikaupimas tvyrojo auditorijoje. 

2018 m. sausio 1-oji Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos bendruomenei buvo kitokia, nei iki šiol. Ir ne tik todėl, kad prasideda Nepriklausomos Lietuvos 100-mečio metai. Ir ne tik todėl, kad pirmąją Naujųjų metų dieną būrelis mokinių ir mokytojų dalyvavo Vėliavos dienos minėjime Vilniuje. Šią dieną Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijai pačioje Vilniaus širdyje – Katedros aikštėje – buvo įteikta, perduota saugoti,  Lietuvos valstybės vėliava, 2017-aisiais plevėsavusi Gedimino pilies bokšte. Šis apdovanojimas yra skiriamas vienai iš Lietuvos mokyklų, pasižymėjusiai ugdant pilietiškumą, puoselėjant istorinę atmintį.

Šiais  mokslo metais mokyklų atrankos komisija Gedimino pilies bokšto Lietuvos valstybinei vėliavai gauti,  išrinko  Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnaziją, kuriai bus perduota saugoti  2017 m. Gedimino pilies bokšto vėliava.

#MEPALietuva. Edukaciniame projekte „Kultūrų ratas“, kurį inicijuoja Švietimo ir mokslo ministerija, organizuoja  ir vykdo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras, bendradarbiaudamas su Tautinių mažumų departamentu prie LRV, Romų visuomenės centru, Visagino kultūros centro Etninės kultūros ir edukacijos skyriumi, dalyvavo daugiau kaip 200 mokinių iš įvairių Lietuvos ugdymo įstaigų bei grupė iš Kaliningrado srities.

Rugpjūčio 1 – 9 dienomis 15 asmenų komanda (Sima Trakšelienė, Jurga Bulotienė, Aistė Lukošiūtė, Austėja Milašauskytė, Ineta Žalkauskaitė, Julija Bentnoriūtė, Mindaugas Žiūkas, Simas Kačiušis, Simona Petkutė, Simonas Jovaišas, Lukas Strumila, Arminas Underis, Vaiva Degenytė, Vidmantas Pocius, Viktorija Usinaitė) dalyvavo Erasmus+ projekte Danijoje,  Aalborge, kurio tema buvo „Integration through sports“.