#ESF.Projektas.Dėmesys skaitymui

Mokytojų tarybos posėdyje aptarti 5-8 klasių mokinių skaitymo gebėjimai. Prabėgo vieneri projekto „Skaitymo laboratorija“ įgyvendinimo gimnazijoje metai. Kartu su šio projekto veiklomis ir priemonėmis, skirtomis skaitymo gebėjimų ugdymui ir pasiekimų gerinimui, įgyvendinimas ir skaitymo strategijų diegimas įvairių dalykų pamokose bei kiekvieną trečiadienį organizuojami skaitymo rytmečiai. Mokiniai ir mokytojai džiaugiasi, kad programinių knygų skaityklėje „Vyturys“ visada galima rasti reikiamą knygą, kad mokiniai „nepaleisdami iš rankų telefono“ gali skaityti grožinę literatūrą skaityklėje „Milžinas“, atlikti įvairias užduotis EMA pratybose. 5-8 klasių mokiniai nebeturi laisvų pamokų, nes juos užima skaitymo konsultantas, ne tik padedantis susigaudyti elektroninėse aplinkose, gelbstintis mokiniams pildant el. aplankus Office 365 aplinkoje, bet ir padedantis atlikti įvairias užduotis, paliktas mokytojų. „Skaitymo laboratorija“ nuolat užimta ir po pamokų, joje lankosi mokiniai, laukiantys autobuso, atliekantys namų darbų užduotis ir kt. Kiekvieną trečiadienį visa gimnazija skaito, taikydama vienokią ar kitokią skaitymo strategiją. Į skaitymo skatinimo veiklas mielai įsilieja ir mokinių tėveliai bei seneliai - nuperka knygų, skaito jas kartu su šeima, atskuba į pagalbą mokytojui. Veiklų daug ir įvairių, bet ar jos pasiteisina?
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, projekto vadovė Jolanta Jonaitienė pristatė 5-8 klasių mokinių lietuvių kalbos pasiekimus, palygino juos su Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatais, lietuvių kalbos mokytojos išsakė pastebėjimus, kaip keičiasi mokinių požiūris į skaitymą. Visi pasidžiaugė, kad didelis dėmesys skaitymui duoda tegul ir mažus, bet teigiamus pokyčius mokinių skaitymo pasiekimuose.
padėkoti autoriui













