Kaip ugdyti gabųjį mokinį?

Kovo 28 dieną dalyvavome Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro oganizuotoje konferencijoje. Šia konferencija užbaigiams I-asis etapas ESF projekto "Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra". Mūsų gimnazija, šio projekto partnerė, per du įgyvendinimo metus gavo daugybę puikių mokymų įvairių dalykų mokytojams, psichologei, išbandė ekspertų sukurtus lietuvių kalbos, matematikos ir gamtos mokslų modulius didelį mokymosi potencialą turintiems 3-8 klasių mokiniams.
Konferencijos svečius pasveikino projekto kuratorė Marytė Skakauskienė ir SPPC direktorė Irma Čižienė. Patirtimi kaip atpažinti didelį mokymosi potencialą turinčius mokinius ir kokia jų ugdymo gerinimo sistemos ypatumai Austrijoje dalinosi dr. Ulrike Moser. Projekto vadovė Inga Nekrošienė trumpai pristatė kas jau atlikta, kokios projekto veiklos įgyvendintos ir nudžiugino susirinkusius, kad bus II projekto etapas. Projekto psichologė ekspertė doc. dr. Sigita Girdzijauskienė kalbėjo, kad gabieji vaikai buvo atpažįstami naudojant keletą kriterijų, kad keičiasi gabaus vaiko apibrėžimas, kad programos gyvavimas priklausys nuo daugelio dalykų: mokytojų ir mokyklų bendruomenių reakcijos ir nusiteikimo, atrankos sistemos ir parengtų modulių efektyvumo. Apie parengtus modulius, jų struktūrą, panaudojimą ir projekte dalyvavusių mokyklų refleksiją antroje konferencijos dalyje kalbėjo juos rengę ekspertai.
Džiaugiamės turėję galimybę dalyvauti projekto I etape, tikimės, kad ir II etapas mus praturtins žiniomis, kaip atpažinti ir kaip dirbti su ypač gabiais vaikais.
padėkoti autoriui












