Žaidžiame istoriją

Patyriminio ugdymo savaitei įpusėjus mokinių veiduose galima pastebėti susidomėjimą ir susidariusį naują požiūrį į mokomuosius dalykus. Mokytojai sudarė mokiniams sąlygas mokytis įdomiai, kitaip nei įprasta. Gimnazijos istorijos kabinetas virto kūrybinėmis dirbtuvėmis. Gimnazistai, bendradarbiaudami, kūrybiškai nusiteikę, siekdami bendro tikslo, ieškodami įvairių problemų sprendimo būdų bei ryšių, kuria žaidimus, atspindinčius vieną ar kitą istorinį laikotarpį. Įvairių situacijų sužaidybinimas skatina didesnį emocinį įsitraukimą, o tai mokiniams leidžia geriau suprasti, ko yra mokoma istorijos pamokose. Savarankiškas temos ar laikotarpio pasirinkimas leido mokiniams gilinti žinias mėgstama kryptimi. Sukurti žaidimai bus pristatyti bendruomenei bei padėti laisvam naudojimui vestibiulyje, kur mokiniai pertraukų metu galės naudoti, kartu pramogauti ir tuo pačiu gilinti istorijos žinias.
padėkoti autoriui















