#STEAM_vssg.Smalsūs ir kūrybingi „Smalsučiai“

2a klasės mokiniai integruotų veiklų metu bei per neformalaus švietimo „Smalsučiai“ užsiėmimus naudojasi įvairiomis programomis ir kuria projektus. Mokiniams labai patinka kurti nuostabias istorijas, pasakas, nutikimus e-knygoje su „Storyjumper“ programa, parinkti pasakojimui tinkantį paveikslėlį bei veikėjus arba įkelti savo piešinius iš kompiuterio.
Antrokėliai mielai programuoja „Scratch“ aplinkoje. Mokiniai pradeda nuo startinių projektų, kuriuos perkuria papildydami savo sukurtais personažais, objektais, garsais, fono pakeitimu. Vėliau kuria savo pasakojimo istorijas, kuriose jų personažai kalba panaudojant dialogų funkciją, dainuoja, groja, juda. Pasitelkę savo beribę fantaziją mokiniai sukuria pačių įvairiausių projektų.
Mokinukai konstruoja projektus su „Lego Education WeDo 2.0“ konstruktoriumi. Pirmiausia antrokėliai konstravo ir programavo projektus pagal pasiūlytas instrukcijas, o vėliau drąsiai kūrė ir savo projektus. Pastatę robotą, vaikai moka jį užprogramuoti, kad viskas veiktų ir atliktų reikiamas funkcijas. Sukonstruoti robotai išbandomi robotų kovose ir lenktynėse.
Tokie užsiėmimai mokiniams suteikia daug džiaugsmo, skatina tobulėti, domėtis vis sudėtingesnėmis užduotimis bei nebijoti klysti.
padėkoti autoriui













