Aktualijos

Gimnazijoje startavo Geros savijautos programa

Šiandien gimnazijoje įvyko pirmieji Geros savijautos programos užsiėmimai. Tai - naujovė atkeliavusi į mokyklas nuo šių mokslo metų pradžios. Pirmieji šią programą išbandė pradinių klasių mokiniai, pasirinkę pozityvios juoko jogos užsiėmimus. Šie užsiėmimai bus tęstiniai, kiekviena klasė jų turės po keturius. 

Programą inicijavo Švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Geros savijautos programa siekiama sumažinti nuotolinio mokymo pasekmes vaikų ir jaunimo fizinei bei psichikos sveikatai. Ja siekiama gerinti mokinių emocinę būklę ir sukuriant kuo palankesnes sąlygas patirti mokymosi sėkmę jau sugrįžus į klases. Mokyklos pagal savo poreikius gali užsisakyti tikslines programas iš teikėjų sąrašo psichologų paskaitoms, emocinio intelekto mokymams organizuoti ir kt. 

Tikslinės įvairaus pobūdžio geros savijautos programos skirtos visų klasių mokiniams ir atitinka tam tikro amžiaus vaikų ir paauglių raidos ypatumus. Paslaugų teikėjai siūlo socialinių emocinių įgūdžių, grupinio psichologinio konsultavimo, bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių, nusiraminimo, relaksacijos ir streso valdymo technikų mokymo programas.

Programoms keliami reikalavimai, kad jose numatytos veiklos ugdytų mokinių socialinius emocinius, bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžius, gilesnį mokinių savęs pažinimą bei gebėjimą reflektuoti, priimti atsakingus sprendimus, stiprintų vaikų ir jaunuolių psichologinį atsparumą, savivertę bei skatintų jų motyvaciją mokytis.

Kiekvienam mokiniui per metus skiriama po 15 eurų Geros savijautos programos įgyvendinimui. 

 




Ankstesni įrašai


Sveikatos ugdymo pamokų metu 5a ir 5b klasių mokiniai kelias pamokas gilinosi į sveikos mitybos subtilybes ir, vykdydami STEAM veiklas, išsiaiškino, kad maistingiausias produktas yra... kiaušinis! Mokiniai surinko informaciją apie cheminę ir fizinę kiaušinio sudėtį, svėrė, ir visi vieningai tvirtino, kad kiaušinis vizualiai yra didelis ląstelės variantas.

Kai mūsų planeta kenčia nuo visuotinio atšilimo ir Žemėje įvyksta vis daugiau įvairiausių gamtos katastrofų, spalio 18-22 dienomis pradinių klasių mokiniai vykdė projektą „Saugokime Žemę“ ir dalyvavo įvairiose STEAM veikose. Visos savaitės metu, kiekviena klasė  vykdė tyrimą, rūšiavo atliekas: popierių, plastiką, stiklą ir mišrias atliekas.

Aplinkos ministerija spalio 18-24 d. jau trečius metus rengė Klimato savaitę, kuria siekiama atkreipti visuomenės, verslo ir kitų suinteresuotų grupių dėmesį į aktualiausius klimato kaitos klausimus.

Klimato kaita Žemėje-neįprastas ir kiek bauginantis reiškinys, kurio pasekmes  jaučiame daugiau kaip dešimtmetį, ypatingai pastaraisiais metais.  Net ir spalio 21 dieną Lietuvoje blaškėsi audra su griaustiniu ir daugybe žemėn kertančių žaibų. Vasarai būdingi reiškiniai pasirodė vėlyvą rudenį. 

Spalio 21 d. jaunieji MEPA ambasadoriai IIIa klasės gimnazistams organizavo ir patys moderavo integruotą istorijos ir geografijos dalykų užsiėmimą kartu su „Nepatogaus kino klasės“ edukatore Monika. Peržiūrėjus filmą „Žemumų vaikai“ vyko sprendimų paieška pagal metodą „24/7/1“ apie klimato kaitą ir klimato pabėgėlius. Po darbo grupėse ir edukatorės aptarimo, vyko diskusija apie šiandienos klimato pokyčius, apie jaučiamus ir pastebimus gamtos pasikeitimus. MEPA ambasadoriai parengė trumpą pristatymą apie formuojamą ES politiką ateityje, cituodami Konferencijos dėl Europos ateisties dalyvės mintį, jog turime kovoti su klimato kaita visi kartu, kaip Europa. Metodas „24/7/1“ vertė gimnazistus susimąstyti, kaip kiekvienas galime prisidėti ir padaryti poveikį klimatui per 24 dienas, 7 dienas ir per 1 dieną tik priimdami tinkamus sprendimus.