Aktualijos

#STEAM_vssg.Konferencija „Stebiu, tyrinėju, pažįstu...“

   Spalio 20 dieną vyko nuotolinė respublikinė pradinių klasių mokinių konferencija „Stebiu, tyrinėju, pažįstu...“. Po bendro ir gausaus dalyvių iš visos Lietuvos prisijungimo konferencijos atidarymo darbas vyko atskirose sekcijose. Konferencijoje dalyvavo ir pranešimą „Aplinkos tarša“ skaitė Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos 3a klasės mokinė Arielė Petkevičiūtė, kuriai pasiruošti padėjo mokytoja Ingrida Račickienė. Renginyje mergaitė ne tik klausė bendraamžių pranešimų iš kitų mokyklų, bet ir dalyvavo praktinėje veikloje, pasigamino „slime“. Konferencijoje Arielė įgavo naudingų žinių bei naujos patirties.




Ankstesni įrašai


Spalio 18 d. 3 a klasės mokiniai dalyvavo socialinių įgūdžių ir STEAM veikloje „Švaros laboratorija“ .  Pirmos pamokos metu mokiniai su savo mokytoja Ingrida aptarė, kaip kiekvienas žmogus gali apsisaugoti nuo virusų ir mikrobų, kokias švaros ir higienos priemones dažniausiai  naudoja.   Po neilgos diskusijos buvo nutarta, jog geriausia priemonė švarai palaikyti – muilas.

Spalio 12 dieną Ib klasės mokiniai dalyvavo netradicinėse geografijos pamokose, kurios vyko naujai įsikūrusiame Dubysos regioninio parko lankytojų centre.  Kaulakiuose mokinius pasitiko ir papasakojo apie parko steigimo tikslus, gamtos ir kultūros vertybes vyresnioji specialistė Laimutė Pečkaitienė. 

Spalio 14-15 dienomis Kaune vyko kultūrinių edukacijų koordinatorių mokymai. Šie mokymai organizuojami įgyvendinant projektą „Kultūrinės edukacijos sistemos modernizavimas“. Projektą įgyvendina Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka. Mokymų metu daug kalbėta apie Kultūros paso edukacijų pasiūlą, kokybę, kokiais kriterijais vadovaujantis rinktis edukacines programas, kokias mokinių  kompetencijas jos ugdo ar tobulina. 

Spalio 14 dieną pradinių klasių mokytojos stebėjo  nuotolinę konferenciją „STEAM panaudojimo būdai ir galimybės pradiniame ugdyme“. Konferenciją organizavo VšĮ Mokymosi mokykla. STEAM ugdymas yra vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų, kuris sudaro sąlygas integraliai ugdyti mokinio mąstymą, jo kalbinę, vaizdinę raišką, gebėjimą analizuoti ir spręsti problemas.

Visos klasės/grupės gimnazijoje mokosi kontaktiniu būdu. Keletas pavienių mokinių, kuriems skirta saviizoliacija, ugdomi nuotoliniu būdu.