Dalyvavimas SWITCH tyrime

Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos mokytoja Ingrida Račickienė kartu su mokine dalyvauja tarptautiniame projekte „Mokytojo(s) ir mokinio sąveikų įtaka vaikų veikliosios atminties raiškai“. Todėl šiame projekte atlieka STWITCH tyrimą. Jį vykdo Vilniaus ir Belgijos universitetai. SWITCH tyrimo tikslas: ištirti, kaip mokytojai suteikia paramą savo mokiniams, kokie yra santykiai tarp mokytojo ir mokinio bei šių santykių įtaką mokinio veikliajai atminčiai. Veiklioji atmintis – tai atmintis, kurioje informacija yra aktyviai laikoma ir apdorojama. Informacijos apdorojimas atliekamas siekiant priimti sprendimą arba pasirinkti elgesio žingsnius.
Projekto metu mokytojai supažindinami su strategijomis, padedančiomis vaikams sutelkti dėmesį, spręsti elgesio problemas, susijusias su vaiko vykdomąja atmintimi. Projekto dalyviams pateikta mokomoji medžiaga. Individualių susitikimų su tyrėjais metu mokytojai išsigrynina problemą, nusimato intervencinį priemonių planą, kurį taikydami tikisi pokyčio. Mokytojai yra apmokomi ugdymo procese taikyti grįžtamojo ryšio, užuominų teikimo, taisyklių, modeliavimo, kritinio mąstymo strategijas. Intervencija turėtų būti atlikta prevenciškai. Šis tyrimas truks mėnesį.
Tyrimo pabaigoje dalyviai gaus individualų grįžtamąjį ryšį apie mokytojo taikytų strategijų poveikį ir mokinio pokyčius. Džiaugiamės, kad dalyvaudami šiame projekte, įgysime naujų žinių, naujos metodikos, kurią panaudosime ir ateityje.
padėkoti autoriui













