Matematikos burbulas rieda toliau

Sausio mėnesį Matematikos burbulas kvietė pradinių klasių mokinius į veiklas, kurios buvo skirtos tekstinių uždavinių sprendimo įgūdžiams lavinti. Vieni pradinių klasių mokiniai pirmą kartą bandė patys sukurti tekstinį uždavinį ir jį užrašyti, kiti ne tik kūrė tekstinius uždavinius, braižė schemas, bet ir piešė iliustracijas bei džiaugėsi galėdami spręsti draugų sukurtus uždavinius. Dar kiti mokiniai užduotis programavo ir sprendė Scratch platformoje. Kurdami užduotis mokiniai gilino ir demonstravo ne tik dalyko žinias, bet ir lavino gyvenimui reikalingus gebėjimus: kūrybiškumą, bendradarbiavimą, informacijos ieškojimą. Sukurti tekstiniai uždaviniai buvo įdomūs, susiję su kasdieniu vaikų gyvenimu ir juos supančia aplinka. Matematikos burbulas lyg sniego gniūžtė - ridenasi, didėja, sunkėja ir vis labiau džiugina!
padėkoti autoriui













