Neuromokslai ir pedagogika

Įvyko dar vieni mokymai iš projekto „Kokybės krepšelis“ lėšų. Šį kartą pasirinkimas - išgirsti daugiau apie žmogaus vidinį pasaulį. Kaip susiję neuromokslai ir pedagogika, kas daro įtaką mūsų pasiekimams, pasirinkimams, kaip galima suaktyvinti smegenų darbą, kaip teisingi sprendimai lemia mūsų sėkmę, gyvenimo kokybę ir pasitenkinimą? Apie tai ir dar daug daugiau mokytojams pasakojo gydytojas dr. Julius Neverauskas. Klausydami šio įdomaus ir įtaigaus lektoriaus mintyse vis nukeliaudavome pas savo mokinius, į savo šeimas, į savo vidų, į prisiminimus.
Keletas gydytojo minčių. Mes reaguojame ne į gyvenimo įvykius, bet į mintis apie gyvenimo įvykius, todėl psichologiniai įgūdžiai lemia mūsų sprendimus. Vaikystėje patiriamas stresas sukelia daugybę molekulinių ir neurobiologinių pakyčių, kurie negrąžinamai paveikia nervų sistemos raidą (Teicher 2002). Tokį stresą patiria vaikai, išgyvenantys arba fizinį mušimą, arba seksualinį išnaudojimą, arba būdami apleisti suaugusiųjų, kai jais nesirūpinama. Fiziniai pratimai didina hipokampo tūrį ir mažina neuromų žūtį. Lėtinis miego trūkumas skatina smegenų atrofiją...
Daktaro paskaitų galima rasti www.youtube.com platformoje arba https://www.facebook.com/zmogauspsichologijosinstitutas.
padėkoti autoriui













