Aktualijos

Knygelė geriausias mano draugas

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Paukščiukų“ grupė visą savaitę kalbėjo apie knygeles. Žiūrėjo filmuotą medžiagą, kaip kuriamos knygos. Sužinojo, iš ko padaryta knyga, kaip ji atsirado, kas jas rašo, išleidžia, spausdina, iliustruoja, apie ką knygose rašoma. Lygino, matavo, tyrinėjo knygų storį, aukštį, plotį. Gamino, kūrė savo knygutes. Viduje piešė savo sumanytus, sugalvotus paveikslėlius. Kopijavo raides, rašė savo vardą, skaičius, kirpo iš įvairių žurnalų paveikslėlius, juos klijavo į knygutę. Kiekvienas pasidaręs savo knygelę, išsinešė namo parodyti tėveliams. Atliko STEAM darbelį ,,Rask pasislėpusią raidelę“, ją radę – įvardino. Susitiko su Viduklės miestelio bibliotekininke Aušra Užmedzkiene, kuri vaikams paskaitė garsinę knygutę ,,Pingvinai“, papasakojo, kokių knygų yra, kaip jos išduodamos. Grupėje apsilankė ugdytinės Tėjos mamytė Akvilė, kuri vaikučiams paskaitė knygelę ,,Apie mergaitę Maribelę“ ir Ainės mamytė Karolina paskaitė ,, Kakė Makė“.
Savaitės pabaigoje vaikai padarė išvadą, kad knygeles reikia gerbti, tausoti, negalima jų mėtyti, plėšyti, teplioti.
Ikimokyklinio ugdymo grupės mokytoja metodininkė Regina Morkuvienė

 




Ankstesni įrašai


3a klasės mokiniai įgyvendina „eTwininng“ projekto „Esu lietuvis“ veiklas.  Vasario 24 d. trečiokėliai dalyvavo interaktyviame „Kahoot“ žaidime. Mokinukai žinias tikrinosi  iššūkyje – viktorinoje „Ką žinau apie Lietuvą?“. 

Šiandien gimnazijos komanda dalyvavo NŠA organizuotame metodiniame renginyje, kuriame projekte „Kokybės krepšelis“ dalyvaujančios mokyklos dalinasi savo sėkmės istorijomis. Kiekviename renginyje, o jie tęsis visą mėnesį, sėkmės istorijomis dalinsis 4-5 mokyklos.

Vasario 23 dieną vyko respublikinė 1-4 klasių mokinių nuotolinė edukacinė konferencija ir pradinių klasių mokytojų diskusija „Juventos STEAM-ukai kviečia draugus 2“. Renginio tikslas – skatinti pradinių klasių mokinius dalintis tiriamąja veikla STEM, STEAM, STREAM metodų panaudojimo ugdymo procese gerąja patirtimi.

4a klasės mokiniai vykdė STEAM projektą „Elektra“. Vaikai domėjosi, iš kur kilo žodis „elektra“ ir kokios yra elektros rūšys, ieškojo aplinkoje natūralių ir dirbtinių šviesos šaltinių, lygino, kaip dirbtiniai šviesos šaltiniai keitėsi, atliko bandymus su įelektrintais balionais ir popierėliais. 

Šįryt Žemaičio aikštėje išreiškėme paramą ir palaikymą Ukrainos žmonėms šiuo sudėtingu šaliai laikotarpiu. Negalime likti abejingi Ukrainoje vykstantiems procesams, kurie turi ypatingai svarbią reikšmę demokratinei visuomenei.