Aktualijos

„Raštingiausias mokinys 2022 m.“

Kovo 16 dieną lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos rajono bendrojo ugdymo mokyklų 5-8 klasių mokiniams organizavo tradicinį diktanto konkursą „Raštingiausias mokinys 2022 m.“. Mūsų gimnazijai atstovavo 4 mokiniai. Džiaugiamės gimnazijos raštingiausiais. Raštingiausia aštuntoke tapo Dovilė Vasiliauskaitė (mokytoja I. Jokūbauskienė). Ji užėmė pirmąją vietą. Antraja vieta džiaugiasi septintokė Aušra Vaitkevičiūtė (mokytoja I. Jokūbauskienė).

Sveikiname laimėtojas ir jų mokytoją!




Ankstesni įrašai


Priešmokyklinio ugdymo grupių vaikams ir pradinių klasių mokiniams nusišypsojo laimė respublikiniame vaikų kūrybinių darbų konkurse „Knygos skirtukas". Net keturi mūsų gimnazijos vaikai tapo laureatais. 

Visos priemonės geros, kai nori būti sveikas, judrus ir fiziškai aktyvus. Tokių šūkiu vadovaudamiesi  ikimokyklinio ugdymo skyriaus ugdytiniai fizinio ugdymo veiklose išbando ne tik originalias sportui skirtas priemones, bet ir panaudoja netradicines: šiukšlių surinkimo maišus, įvairių spalvų, dydžių siūlų rites, „pačiuožtukus“ iš kiliminės dangos, medines lazdeles, akmenukus, pupas, kaštonus, smėlį, plunksnas, vienkartinius puodelius, kibirėlius, maišus, kamštelius, pagalvėles.

„Officeday“ paskelbus, kad organizuoja konkursą, kurio pagrindinis prizas – „CASIO FX-991EX mokslinis skaičiuotuvas kiekvienam mokytojo mokomam klasės mokiniui“, matematikos mokytoja Danutė Vykertaitė iš karto nusprendė dalyvauti. Įprasti skaičiuotuvai atlieka paprasčiausius matematinius veiksmus, o išmanūs suteikia daug daugiau galimybių mokant matematikos.

VSSG biblioteka kvietė gimnazijos bendruomenę netradiciškai paminėti dvi svarbias Lietuvos nepriklausomybės datas- Vasario 16-ąją ir Kovo 11-ąją: išrinkti gražiausią gimnazijos žodį bei  sukurti atviruką  „Laisvės žiedai“. Dėkojame visiems, kurie siūlė gražius lietuviškus žodžius, kūrė atvirukus, balsavo. 

Kovo 14 – 18 dienomis,  pradinių klasių mokiniai dalyvavo socialinio emocinio ugdymo veiklose - draugiškoje olimpiadoje  Drambliadoje. Mokiniai kūrė tylos pilis, sprendė kaip priimti atsakingus sprendimus, susitarti tarpusavyje, rasti geriausią išeitį, pažinti savo ir draugo emocijas. SEU koridoriuje mokiniai studijavo naujus emometrų plakatus, aiškinosi, kokių būna emocijų, kaip jie jaučiasi vienoje ar kitoje situacijoje. Šios veiklos dar tęsis per pamokas ir klasės valandėles.