Tarptautinis „eTwinning“ projektas „Lietuvai – 104 maži žingsneliai“

Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Spalviukų“ grupė dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „Lietuvai – 104 maži žingsneliai“.
Projekto pagrindinė idėja – netradiciškai pasveikinti Lietuvą gimtadienio proga, ypatingai paminėti Valstybės atkūrimo dieną.
Džiugu, kad į pilietiškumą skatinantį projektą įsitraukė ne tik Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų atstovai ir jų mažieji ugdytiniai, bet ir užsieniečiai iš Albanijos, Jordanijos, Turkijos, Kroatijos, Lenkijos, Rumunijos, Serbijos, Slovakijos.
Įgyvendindami šį projektą vaikai atliko įvairaus pobūdžio užduotis: minėjo ,,Saugaus interneto dieną“, kūrė, rinko labiausiai patikusį logotipą ir talismaną, gamino bėgimo korteles ir patys bėgo, mokėsi groti ir šokti bendrą šokį, sveikino Lietuvą gimtadienio proga ir projekto draugus, kūrė virtualius ir tikrus atvirukus, išmėgino naujus interaktyvius žaidimus, programėles, atrado daug kitokių veiklų.
Ugdytiniai, susikūrę trispalves bėgimo korteles, su plačiomis šypsenomis veiduose nužingsniavo ar nubėgo 104 mažus žingsnelius Lietuvai. Labai smagu, kad į šią iniciatyvą įsitraukė ir vaikučių tėveliai. Užfiksuotas akimirkas tėvai su vaikučiais siuntė mokytojoms, o šios jomis dalijosi su projekto partneriais.
Išskirtinis projekto akcentas – baigiamasis renginys, per kurį vaikai kartu su projekto partneriais iš devynių Europos šalių, bendraudami nuotoliniu būdu, kartu sušoko lietuvių liaudies šokį „Viru viru košę“. Vaikų emocijos ir šypsenos liejosi per kraštus! Smagu ir įdomu buvo stebėti draugus iš tolimų kraštų, kurie skambant muzikai gražiai pritarė netradiciniais muzikos instrumentais bei šoko bendrą šokį. Tai buvo nauja atrakcija, patirtis ir gerų emocijų pliūpsnis tiek vaikams, tiek pedagogams!!!
Gaminome ir siuntėme sveikinimus partneriams iš Lietuvos bei Turkijos. Įdomu sulaukti laiško iš toli ir pagaminto su meile.
Dalyvaudami „eTwinning“ projekte prisidėjome prie vaikų tautiškumo ir patriotiškumo ugdymo, akcentavome meilę Lietuvai per fizinį aktyvumą, paskatinome vaikus tautines šventes minėti nuotaikingai, įsimintinai, aktyviai. Kartu išplėtojome mokytojų bendravimą ir bendradarbiavimą, pasidalijome gerąja vaikų fizinio ugdymo ir patriotiškumo patirtimi.
Sėkmingai į kasdienį ugdymo procesą integruota projektinė veikla paįvairino ir praplėtė visų ugdytinių užsiėmimus. Per projektą buvo užmegzti nauji bendradarbiavimo ryšiai tarp Lietuvos ir užsienio šalių pedagogų.
Tikimės, kad tai bus puiki pradžia naujiems, bendriems projektams kurti ir įgyvendinti ateityje!
padėkoti autoriui













