Aktualijos

Iš konferencijos sugrįžus...

Gegužės 31 d. Raseinių specialiojoje mokykloje vyko konferencija „365 galimybės ugdant SUP vaikus/mokinius“, kurioje pranešimą „Mamų klubas“ – pagalba mamai, vaikui ir mokyklai“ skaitė gimnazijos socialinė pedagogė metodininkė Romena Antanavičienė.  Pranešimas buvo gerai įvertintas ir gautas kvietimas  patirtimi pasidalinti kitoje  konferencijoje. Konferencijos dalyvius sužavėjo Specialiosios mokyklos mokinių spektaklis „Pupkis pūstažandis“, daug naudingos ir įdomios informacijos apie įtraukųjį ir bendrąjį mokinių ugdymą Belgijoje nuotoliniame pranešime pateikė lektorė Asta Kulikauskaitė, abejingų nepaliko ir Tarptautinio LCC universiteto dėstytoja Sanna Karosas, kalbėjusi apie mūsų požiūrį į neįgalumą.

Puiki konferencija, vedanti į kitokio žmogaus pažinimą širdimi. 




Ankstesni įrašai


Birželio 2 - 3 d. 1a, 1b ir 2a klasių mokiniai lankėsi Raseinių Marcelijaus Martinaičio viešojoje bibliotekoje. Mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Pasakų šalies svečiai“, kurio tikslas - skatinti mokinių skaitymą ir domėjimąsi knygomis, plėsti akiratį, ugdyti kūrybiškumą ir formuoti vaikų vertybines nuostatas.

Šiandien III gimnazijos klasės mokinę Vakarę Jokubauskaitę pasiekė dovanos už trečios vietos laimėjimą parodoje „Kvantinė fizika mene“. Džiaugiamės, kad kūrybiškumas ir menas suteikia kvantinei fizikai netradicinę, įtraukiančią formą.

2022 m. gegužės mėnesį gimnazijos IIb klasės mokinės N.Baukytė ir M.Vaznytė dalyvavo Respublikiniame mokinių kūrybinių darbų konkurse „Fizikos bandymai aplink mus“. Komisijos vertinimui buvo pateikta aštuoniolika darbų iš įvairių Lietuvos mokyklų. 

Šiandien ikimokyklinio ugdymo skyriaus grupės „Boružiukai“ vaikai ir gimnazijos priešmokyklinukai vyko į Tarptautinei vaikų gynimo dienai skirtą renginį Raseiniuose „Antra mėnulio diena“.

Nacionaliniame mokinių konkurse „Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija“ abiturientas L. Tytmonas užėmė II vietą, pasidalindamas šeimos istorija konkursiniame darbe „Pasakojimai, kuriuose nelieka vietos interpretacijoms“.