Ar mes jau vienas kumštis? Taip!

2021 m. buvo skirti klasių mikroklimato gerinimui, o spalio mėnuo paskelbtas emocinės sveikatos mėnesiu. Baigiasi metai ir kartu su visais norisi pasidžiaugti kiek daug gražių, prasmingų, vienijančių veiklų atlikta klasėse.
Pirmokai dar tik buria kolektyvą, tad jiems labai svarbu gerai jaustis būnant kartu, apie tai jie kalbėjosi klasės valandėlėse, kurių metu mokiniai aptarė įvairias patirtas situacijas klasėje, kurios ir džiugino, ir liūdino, ieškojo priežasčių, aptarė pasekmes, numatė būdus, ką daryti, kad visiems klasėje būtų gera, žaidė žaidimus, taip pat dalyvavo Olimpinio mėnesio veiklose. Antrokai kūrė klasės vertybių plakatą, kiekvieną rytą žymėjo savo emocijas ir jas aptarė, gamino ir įteikinėjo „Gimtadienio knygeles“, prisiminė „Laimingos klasės receptą“, kalbėjo kaip atpažinti ir įvardyti savo emocijas ir jų kaitą bei pasidarė iš moliūgėlių emociukus, atspindinčius tos dienos vaikų nuotaiką, elgesį.
Trečiokai žaidė įvairius, gerą nuotaiką užtikrinančius žaidimus, siuntė linkėjimus „iš širdies į širdį“, kiekvieną dieną pusvalandyje „Pasiplepėkime“ – pasakojo apie save, organizavo pokalbius prie arbatos, kalbėjo apie emocijas.
Ketvirtokai aptarė tinkamo bendravimo taisykles, susitarė dėl klasės taisyklių, kurių privalu laikytis visiems klasės mokiniams, po pamokų, pasiskirstę į grupeles, mokiniai padėjo klasės draugams ruošti namų darbus, kartu skaitė pasirinktą knygą, atliko projektinius darbus. Organizavo arbatos popietę, vaišindamiesi arbata žiūrėjo filmuką „Meškėniukas“, mokėsi atpažinti jausmus, emocijas, kaip ir dėl ko jos keičiasi. Į talką pasikvietė ir tėvelius, kurie puikiai pažįsta savo vaikus ir negaili patarimų.
Penktokai taip pat dar tik formuoja naują kolektyvą, bet jų veiklos vertos dėmesio, nes jie kolektyvo stiprinimui taikė jogą, siuntė vieni kitiems linkėjimus, kurė prisistatymus ir visada padėjo klasės draugui.
Šeštokai organizavo klasės krikštynos ir pėsčiųjų žygį, mokėsi kartu atlikti įvairias užduotis, sprendė kaip sutarti ir kuo geriau jas atlikti, kūrė klasės tradicijas, mokėsi laikytis visiems vieningų taisyklių. Pasitikėjimui kurti ir labiau pažinti vienas kitą naudojo metaforines asociatyvines korteles.
Ne mažiau įdomios veiklos vyko ir vyresnėse klasėse: mokiniai žaidė įvairius žaidimus, statė makaronų bokštus, kartu žiūrėjo filmus, labai daug kalbėjo apie emocijas, padėjo vienas kitam mokantis, organizavo dienas be telefono, bet su nuoširdžiu bendravimu, sutarė, kad dėmesio reikia ne tik merginoms, bet ir vaikinams, organizavo išvykas, pokalbius prie apvalaus stalo ir t.t.
Tikime, kad šios veiklos padėjo pažinti vienas kitą, sustiprino bendrystę ir kolektyvą, suvienijo bendroms veikloms ir sumažino atskirtį. Tegul tai ir bus jūsų stiprybė!
.
padėkoti autoriui













