Aktualijos

#STEAM. Apie Kalėdas per STEAM veiklas

Gruodžio 8 d. 3b klasėje lankėsi socialinė pedagogė Romena. Su mokiniais diskutavo apie Šv. Kalėdų simbolius, kuo ypatingas Adventinis laikotarpis ir nutarė pasigaminti varpelį. Mokiniai atliko labai daug įvairių veiklų: su virvutėmis ant lipnios lentos darėsi eskizą, aptarė virvutės ir varinės vielos panašumus ir skirtumus, išmatavo ilgius, pasikartojo apskritimo spindulį ir skersmenį, sužinojo naują žodį -diametras, lankstė iš vielos varpelį, lygino jį su eskizu, puošė kaspinėliu. Ačiū Romenai už įdomią STEAM veiklą.
 
 



Ankstesni įrašai


Gruodžio 3 d. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos I-III klasių mokiniai kartu su gamtamokslinio ugdymo mokytojomis lankėsi naujai įkurtame Tauragės STEAM centre. Šis ir kiti STEAM centrai skirti tiriamajai veiklai, matematikos, gamtos, menų, technologijų ir kt. mokslų populiarinimui, jų integracijai.

Žingsniuojame į gruodį, į Advento laikotarpį pirmais mažais žingsneliais. Gamta jau pasipuošė baltu apdaru, kuris leidžia juo pasidžiaugti ir dar labiau pajausti artėjančių švenčių dvasią.

 

Gruodžio 4 d.,  Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras nuotoliniu būdu organizavo tradicinį 33-ąjį Lietuvos mokinių fizikos čempionatą, kuriame dalyvavo 292 mokiniai iš visos Lietuvos. Susijungę į Zoom pokalbį, mokiniai bandė įveikti 10 uždavinių iš įvairiausių fizikos temų. Čempionate dalyvavo ir mūsų gimnazijos I-IV klasių 7 mokiniai. 

Gruodžio 2 dieną  6a, 7a ir  Ib klasių mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Nuo plokštumos iki erdvinės formos“. Mokiniai sužinojo, kad origami yra naudojama grafiniame ir industriniame dizaine, rūbų ir pakuočių kūrime, tekstilėje ir keramikoje, architektūroje ir teatre. 

Gruodžio 2 dieną vyko šalies pradinių klasių mokinių STEAM ugdymo krypties konferencija „Aš galiu būti išradėju!”, kurios  tikslas – skatinti mokinius domėtis STEAM mokslų sritimis. Šiame respublikiniame renginyje dalyvavo ir Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos 3a klasės mokinės, kurios paruošė ir skaitė pranešimus.