Aktualijos

Paskutinis žiemiškas matematikos burbulas nusirideno

Ką matematikoje vadiname reiškiniu? Kokie reiškiniai vadinami skaitiniais? Kas ta skaitinio reiškinio reikšmė? Atsakymus į šiuos klausimus vasario mėnesį Matematikos burbulo veiklose gvildeno gimnazijos pradinukai. Vieni, išmokę atpažinti skaitinius reiškinius, skaičiavo jų skaitines reikšmes, kiti, pasitelkę norą kurti, fantaziją, originalumą, patys kūrė reiškinius, siūlė  klasės draugams apskaičiuoti jų reikšmes, dėliojo skaitinius reiškinius iš skaičių, matematinių ženklų, skliaustų kortelių, kūrė patį ilgiausią skaitinį reiškinį. O apskaičiuodami reikšmes pasikartojo veiksmų atlikimo tvarką. Bendraujant ir bendradarbiaujant mokytis smagiau ir lengviau!




Ankstesni įrašai


Ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Paukščiukų“ grupė visą savaitę kalbėjo apie knygeles. Žiūrėjo filmuotą medžiagą, kaip kuriamos knygos. Sužinojo, iš ko padaryta knyga, kaip ji atsirado, kas jas rašo, išleidžia, spausdina, iliustruoja, apie ką knygose rašoma. Lygino, matavo, tyrinėjo knygų storį, aukštį, plotį. Gamino, kūrė savo knygutes.

3a klasės mokiniai įgyvendina „eTwininng“ projekto „Esu lietuvis“ veiklas.  Vasario 24 d. trečiokėliai dalyvavo interaktyviame „Kahoot“ žaidime. Mokinukai žinias tikrinosi  iššūkyje – viktorinoje „Ką žinau apie Lietuvą?“. 

Šiandien gimnazijos komanda dalyvavo NŠA organizuotame metodiniame renginyje, kuriame projekte „Kokybės krepšelis“ dalyvaujančios mokyklos dalinasi savo sėkmės istorijomis. Kiekviename renginyje, o jie tęsis visą mėnesį, sėkmės istorijomis dalinsis 4-5 mokyklos.

Vasario 23 dieną vyko respublikinė 1-4 klasių mokinių nuotolinė edukacinė konferencija ir pradinių klasių mokytojų diskusija „Juventos STEAM-ukai kviečia draugus 2“. Renginio tikslas – skatinti pradinių klasių mokinius dalintis tiriamąja veikla STEM, STEAM, STREAM metodų panaudojimo ugdymo procese gerąja patirtimi.

4a klasės mokiniai vykdė STEAM projektą „Elektra“. Vaikai domėjosi, iš kur kilo žodis „elektra“ ir kokios yra elektros rūšys, ieškojo aplinkoje natūralių ir dirbtinių šviesos šaltinių, lygino, kaip dirbtiniai šviesos šaltiniai keitėsi, atliko bandymus su įelektrintais balionais ir popierėliais.