Šakių "Varpo" mokyklos vizitas gimnazijoje

Kovo 27 dieną gimnazijoje lankėsi Šakių „Varpo“ mokyklos mokytojų ir vadovų komanda. Vizito tikslas - „Mokinio individualios pažangos stebėjimas". Vizitą organizavo Raseinių švietimo pagalbos tarnyba, prieš atvykdami pas mus svečiai lankėsi Šaltinio progimnazijoje ir susipažino su Raseinių miesto erdvėmis.
Mokinio individualios pažangos stebėjimą pristatė gimnazijos komanda, kuriai vadovavo direktorė Danutė Janukienė, trumpai pristačiusi mūsų gimnazijos istoriją ir savitumą. Visa pažangos stebėjimo, fiksavimo ir analizavimo sistema buvo pristatyta schematiškai, nepaliekant nuošalyje nei vieno šio proceso dalyvio. Direktorės pavaduotoja Jolanta Jonaitienė kalbėjo apie mokinio, tėvų, administracijos ir Vaiko gerovės komisijos veiklą siekiant kiekvieno mokinio pažangos. Istorijos mokytoja Gintarė Tytmonienė labai išsamiai ir vaizdingai pristatė savo darbą, inovacijas, ypač naudojantis Office 365 aplinka, įvairias pažangos fiksavimo formas ir įsivertinimo įrankius. Šių įrankių įvairovę papildė ir pradinių klasių mokytoja Raigeda Buzienė, patikinusi, kad ir pradinių klasių mokinys yra mokomas kaip kelti mokymosi tikslą, nusimatyti žingsnelius jo įgyvendinimui, kaip stebėti savo mokymosi pažangą. Lietuvių kalbos mokytoja Renata Skužinskaitė kalbėjo, kokia klasės auklėtojo veikla ir atsakomybė, stebint auklėtinių mokymosi rezultatus, juos motyvuojant, bendraujant su tėvais, kaip auklėtojo veikloje naudojamas gimnazijoje vis sparčiau diegiamas elektroninis mokinio aplankas. Gimnazijoje didelis dėmesys skiriamas ir mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pažangai. Tuo tikslu dirba švietimo pagalbos specialistų komanda, kurios veiklą pristatė specialioji pedagogė Inga Bertašienė. Pabaigoje direktorė pristatė naujoves, prioritetus, kuriems didesnis dėmesys skiriamas šiais mokslo metais. Pro svečių ausis nepraslydo mūsų gimnazijoje organizuojami rytmečiai, diegiamos skaitymo strategijos, daug klausimų kilo ir apie Office 365 aplinkos naudojimą. Nuoširdžiai svečiai džiaugėsi ir mūsų gimnazijos ugdomąja aplinka, atnaujintais kabinetais, įkurtomis priešmokyklinio ugdymo grupėmis.
Tikime, kad šis susitikimas buvo naudingas abiems pusėms - svečiai pasisėmė naujų minčių ir idėjų, o mes įsitikinome, kad einame teisingu keliu.
padėkoti autoriui












