Integruota tikybos ir technologijų pamoka

Spalio 25 d. vyko integruota tikybos ir technologijų veikla 6a klasėje. Jos metu mokiniai vėrė iš kaštonų rožinį. Mokiniai pamokos pradžioje su tikybos mokytoja kalbėjosi apie rožinio maldos prasmę. Rožinis arba rožančius - skirtas apmąstyti Kristaus ir Marijos svarbiausius gyvenimo įvykius. Kalbant rožančių, naudojamas karoliukų vėrinys su kryželiu. Suverti tokį vėrinį, iliustruojantį rožančių, ir buvo pamokos uždavinys.
Aptarę, kiek rožančiuje yra karoliukų, kaip jie turi būti suverti, mokiniai ėmėsi darbo. Dirbdami porose šeštokai vėrė kaštonų rožinį. Mokėsi yla pradurti kaštoną, rišti mazgelius, skaičiavo kiek reikia kaštonų, vadovaudamiesi schema. Rezultatas pasiektas - kiekviena pora suvėrė kaštonų rožinį. Gamtinė medžiaga gali pasitarnauti gražiems darbams ir prasmingoms mintims.
padėkoti autoriui













