Aktualijos

#ŠlovėUkrainai!

Šiomis dienomis, kai visų širdys plaka nerimastingu ritmu, kai ukrainiečiai yra stoję į žūtbūtinę kovą už savo (ir mūsų) laisvę, kiekvieno Lietuvos piliečio pareiga padėti tiek, kiek tik jis gali. Kiekvienas atskirai ir visi kartu.

Kiekvienas suaugęs gimnazijos bendruomenės narys prisideda, kuo gali – aukoja pinigus, padeda rūbais ar apavu, maistu, reikalingomis priemonės, malda. Kiekvienas vaikas – mažu, bet labai svarbiu palaikymu: paties pagaminta vėliavėle, mėlynai geltonos spalvos apyranke, nuoširdžiu, geru žodžiu, supratimu, kad kiekvienas, šiandien žūstantis vaikas ar suaugęs žmogus, yra  žuvęs ir už mano, tavo, mūsų laisvę. Laisvę gyventi.

Nebūkime abejingi, būkime vieningi!




Ankstesni įrašai


Kovo 4 d. minima Šv. Kazimiero, amatų globėjo diena, tad šią dieną ikimokyklinio ugdymo skyriaus vaikus aplankė Kaziukas ir Kazytė. Jie papasakojo vaikams apie „Kaziuko mugės“ tradicijas, paaiškino kas yra amatas, amatininkas, pardavėjas ir pirkėjas. Priminė, kad norint įsigyti prekę, reikia turėti pinigėlių. Kartu su vaikais skaičiavo Kaziuko pinigus.

Kovo 2 dieną vyko 2 – 4 klasių mokinių pasaulio pažinimo olimpiada. Šią olimpiadą organizuoja Lietuvos geografijos mokytojų asociacija. Mokiniai turėjo atsakyti į 20 vaizdinių klausimų, pasirinkti teisingą atsakymą. 

Smalsūs „Nykštukų“ grupės vaikai kartu su auklėtoja Diana Gliaudiene dalyvauja šalies ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikų, pedagogų idėjų mugėje ,,Magiškoji matematika". Jos tikslas - dalintis inovatyviais ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo pavyzdžiais, įtraukiant STEAM elementus. Žaidėme ir kartu mokėmės: daiktų skaičiavimo ir skaitmens siejimo; atpažinti geometrines formas; orientavimosi erdvėje.

Ką matematikoje vadiname reiškiniu? Kokie reiškiniai vadinami skaitiniais? Kas ta skaitinio reiškinio reikšmė? Atsakymus į šiuos klausimus vasario mėnesį Matematikos burbulo veiklose gvildeno gimnazijos pradinukai. 

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Paukščiukų“ grupė visą savaitę kalbėjo apie knygeles. Žiūrėjo filmuotą medžiagą, kaip kuriamos knygos. Sužinojo, iš ko padaryta knyga, kaip ji atsirado, kas jas rašo, išleidžia, spausdina, iliustruoja, apie ką knygose rašoma. Lygino, matavo, tyrinėjo knygų storį, aukštį, plotį. Gamino, kūrė savo knygutes.