Aktualijos

Kovo 8 dieną 1a klasės mokiniai lankėsi Raseinių krašto istorijos muziejuje, kur vyko integruotos pasaulio pažinimo, dailės ir technologijų pamokos. Apžiūrėjo senovinius daiktus, įrankius, įnagius ir mechanizmus, aiškinosi jų paskirtį ir veikimo būdą. Interaktyviame ekrane atliko užduotis ir lankėsi puodžiaus, dailidės, kalvio dirbtuvėse, audė staklėmis ir kartu su bitėmis iš žiedų rinko nektarą.

Kovo 7 dieną  IIIa klasės mokiniai  turėjo galimybę dalyvauti Kultūros paso programoje ir virtualiai išvysti Valstybinio Vilniaus mažojo  teatro režisierės G. Tuminaitės spektaklį „Dėdės ir dėdienės“ pagal J. Tumo-Vaižganto apysaką. Spektaklio detalės atskleidžia režisūrinę interpretaciją, skatina diskutuoti  apie gyvenimo paslaptingumą, žmogaus prigimties prieštaravimus, pamatines vertybes.

Šiomis dienomis, kai visų širdys plaka nerimastingu ritmu, kai ukrainiečiai yra stoję į žūtbūtinę kovą už savo (ir mūsų) laisvę, kiekvieno Lietuvos piliečio pareiga padėti tiek, kiek tik jis gali. Kiekvienas atskirai ir visi kartu.

Kovo 4 d. minima Šv. Kazimiero, amatų globėjo diena, tad šią dieną ikimokyklinio ugdymo skyriaus vaikus aplankė Kaziukas ir Kazytė. Jie papasakojo vaikams apie „Kaziuko mugės“ tradicijas, paaiškino kas yra amatas, amatininkas, pardavėjas ir pirkėjas. Priminė, kad norint įsigyti prekę, reikia turėti pinigėlių. Kartu su vaikais skaičiavo Kaziuko pinigus.

Kovo 2 dieną vyko 2 – 4 klasių mokinių pasaulio pažinimo olimpiada. Šią olimpiadą organizuoja Lietuvos geografijos mokytojų asociacija. Mokiniai turėjo atsakyti į 20 vaizdinių klausimų, pasirinkti teisingą atsakymą. 

Smalsūs „Nykštukų“ grupės vaikai kartu su auklėtoja Diana Gliaudiene dalyvauja šalies ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikų, pedagogų idėjų mugėje ,,Magiškoji matematika". Jos tikslas - dalintis inovatyviais ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo pavyzdžiais, įtraukiant STEAM elementus. Žaidėme ir kartu mokėmės: daiktų skaičiavimo ir skaitmens siejimo; atpažinti geometrines formas; orientavimosi erdvėje.

Ką matematikoje vadiname reiškiniu? Kokie reiškiniai vadinami skaitiniais? Kas ta skaitinio reiškinio reikšmė? Atsakymus į šiuos klausimus vasario mėnesį Matematikos burbulo veiklose gvildeno gimnazijos pradinukai. 

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Paukščiukų“ grupė visą savaitę kalbėjo apie knygeles. Žiūrėjo filmuotą medžiagą, kaip kuriamos knygos. Sužinojo, iš ko padaryta knyga, kaip ji atsirado, kas jas rašo, išleidžia, spausdina, iliustruoja, apie ką knygose rašoma. Lygino, matavo, tyrinėjo knygų storį, aukštį, plotį. Gamino, kūrė savo knygutes.

3a klasės mokiniai įgyvendina „eTwininng“ projekto „Esu lietuvis“ veiklas.  Vasario 24 d. trečiokėliai dalyvavo interaktyviame „Kahoot“ žaidime. Mokinukai žinias tikrinosi  iššūkyje – viktorinoje „Ką žinau apie Lietuvą?“. 

Šiandien gimnazijos komanda dalyvavo NŠA organizuotame metodiniame renginyje, kuriame projekte „Kokybės krepšelis“ dalyvaujančios mokyklos dalinasi savo sėkmės istorijomis. Kiekviename renginyje, o jie tęsis visą mėnesį, sėkmės istorijomis dalinsis 4-5 mokyklos.

Vasario 23 dieną vyko respublikinė 1-4 klasių mokinių nuotolinė edukacinė konferencija ir pradinių klasių mokytojų diskusija „Juventos STEAM-ukai kviečia draugus 2“. Renginio tikslas – skatinti pradinių klasių mokinius dalintis tiriamąja veikla STEM, STEAM, STREAM metodų panaudojimo ugdymo procese gerąja patirtimi.

4a klasės mokiniai vykdė STEAM projektą „Elektra“. Vaikai domėjosi, iš kur kilo žodis „elektra“ ir kokios yra elektros rūšys, ieškojo aplinkoje natūralių ir dirbtinių šviesos šaltinių, lygino, kaip dirbtiniai šviesos šaltiniai keitėsi, atliko bandymus su įelektrintais balionais ir popierėliais. 

Ukrainos palaikymo akcija

Šįryt Žemaičio aikštėje išreiškėme paramą ir palaikymą Ukrainos žmonėms šiuo sudėtingu šaliai laikotarpiu. Negalime likti abejingi Ukrainoje vykstantiems procesams, kurie turi ypatingai svarbią reikšmę demokratinei visuomenei.

„Paukščiukų“ grupės ugdytiniai visą savaitę įtvirtino žmogaus kūno dalis, susipažino, tyrinėjo, išsiaiškino, kuo skiriasi mergaitės ir berniukai. Stebėjo savo išvaizdą veidrodyje, lygino save su kitais. Vieni kitus  matavo pagal ūgį, lygino, kuris mažesnis, kuris didesnis. Skaičiavo, kiek grupėje iš viso vaikų, kiek berniukų, kiek mergaičių.